Volharding houdt geld inzamelactie Scoren voor de Club!

2 maart 2017 17:00

Beste clubleden, ouders, donateurs en iedereen die de club een warm hart toedraagt;
Helaas is de contributie en de inzet van de fantastische vrijwilligers binnen onze vereniging
nog onvoldoende om onze doelen te realiseren. Om deze redenen organiseren wij een tijdelijke
geld inzamelactie voor de club, waarbij wij hopen op uw begrip en uw steun. Lees hier de aankondiging van deze actie.

Aankondiging Scoren voor de Clubactie!
U krast toch ook mee?!

K.V. Volharding organiseert een geldinzamelactie voor leuke jeugdactiviteiten en nieuwe materialen! Steun ons!

Data actieperiode:    18-3-2017 t/m 8-5- 2017

Voor onze geldinzamelactie wordt de ‘Scoren voor de Club!’ actie ingezet.

Scoren voor de Club! ondersteunt amateur sportclubs en verenigingen op het gebied van geldwerving. Op leuke en speelse wijze wordt er door onze leden met de ‘Scorekaarten’ geld ingezameld voor de club. Tot 86% van de opbrengsten gaat rechtstreeks naar onze clubkas! Voor deze inzamelactie hebben de spelende leden allemaal een ‘Scorekaart’ ontvangen. Als je meerdere scorekaarten wil kun je die vragen aan je trainer.

De Scorekaart werkt heel simpel:

1. Donateurs (ouders, familie, vrienden, buren etc.) krassen één of meerdere vakjes op de Scorekaart open
  2. Het bedrag wat men open krast is de donatie aan de club (maximaal € 2,50 per vakje)
  3. Iedere donateur ontvangt maar liefst 8 interessante korting coupons per open gekrast vakje, als dank voor deelname (flinke kortingen op entree van bijvoorbeeld ‘Wellness centra’ en het ‘Dolfinarium’)

Let op: de Scorekaart is geld waard en dient samen met de Geld envelop terug ingeleverd te worden bij je trainer!

Zet wel je naam op de envelop!

Zorg ervoor dat ALLE vakjes van jouw Scorekaart open gekrast worden! Succes!

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze actie coördinator:

Tanja Steketee

E-mail: tanjasteketee@zeelandnet.nl
Telefoon: 0653353972

Alvast bedankt voor je medewerking!

Bestuur van K.V. Volharding

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!