Lidmaatschap

Aanmelden
Aanmelden kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier kunt u hieronder openenen en daarna eventueel opslaan of printen.

klik hier om het inschrijfformulier te openen (en eventueel te printen)

Wijzigingen
Wijzigingen in de persoonsgegevens (adres, etc.) dienen altijd doorgegeven te worden aan de secretaris. Het is niet voldoende dit te melden bij de trainer.

Opzeggen
Het opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend via de secretaris. Opzeggen kan op ieder moment, maar de kosten van het lidmaatschap kunnen alleen per 1 januari of 1 juli worden stopgezet. Na deze datum zijn wij voor alle leden opnieuw kosten verschuldigd aan het KNKV. Het opzeggen dient altijd schriftelijk te gebeuren. Dit kan via een e-mail of via een schriftelijke melding aan de secretaris.

Adresgegevens Secretaris:
Len Dekker
Marijkelaan 3
4401 GE Yerseke
algemeen@kvvolharding.nl

Tot slot
Verder is Korfbal een teamsport, zodat opzeggen tijdens het seizoen ten koste gaat van het team. Wij zien natuurlijk liever dat er helemaal niet wordt opgezegd, maar als het niet anders kan dan bij voorkeur ruim voor het begin van het seizoen (einde van het seizoen).

Contributie
De bedragen voor de contributie hieronder gelden als bedragen per kwartaal.

Senioren € 69,- (18+)
Junioren € 55,- (15 - 18 jaar)
Aspiranten € 41,- (11 - 15 jaar)
Pupillen € 31,-  (7 - 11 jaar)
Welpen € 24,-  (tot 7 jaar, training iedere week + wedstrijden)
Kangoeroes € 14,-  (tot 7 jaar, training 1x per 2 weken)
Overig € 18,-  (niet spelend lid)

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!