Clubgegevens

KV Volharding is opgericht op 10 augustus 1910. Wij staan in de top 10 van oudste korfbalverenigingen in Nederland. Op dit moment kennen wij een ledental dat rond de 100 ligt. KV Volharding is een vereniging waar gezelligheid en plezier altijd voor op staan. Dit zie je voornamelijk terug op de gezellige feestjes en jeugdactiviteiten die KV Volharding jaarlijks organiseert. Op dit moment hebben we 2 senioren ploegen en 5 jeugdploegen. Ook hebben we een kangeroeclub voor de allerkleinste kinderen.

Korfbal wordt gespeeld op zowel het veld als in de zaal. Onze veldwedstrijden spelen we op sportveld Hogeweg te Yerseke. Hier beschikken we over een mooi kunstgrasveld en een goed draaiende kantine. Iedereen is welkom in onze kantine, op trainingsavonden en wedstrijddagen. Trainingen vinden plaats op dinsdag en donderdag. De wedstrijden worden gehouden op zaterdag. Onze zaalwedstrijden worden gespeeld in de Reimerswaal te Kruiningen.

Het bestuur van KV Volharding bestaat op dit moment uit, 5 leden. Ieder bestuurslid is verantwoordelijk voor bepaalde taken. Daarnaast zijn er ook nog verschillende commissies. Wie voor wat verantwoordelijk is kunt u op onze site of in ons beleidsplan terugvinden. Het beleidsplan is te downloaden via deze link

Via de website en de Facebookpagina worden de leden van KV Volharding op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen binnen het korfbal en de club zelf. Door de inzet van alle vrijwilligers hopen we dat KV Volharding een groeiende vereniging blijft.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!