Rabobank Clubkas Campagne

8 maart 2018 18:30

Vanaf woensdag 4 april t/m mandag 16 april kan er weer op K.V Volharding gestemd worden voor de Rabobank Clubkas Campagne.

Breng jouw stem uit en steun het verenigingsleven!

Rabobank Oosterschelde draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Oosterschelde stelt € 120.000,- beschikbaar! Ook Volharding doet weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Stemmen
Van 4 t/m 16 april 2018 mogen leden van Rabobank Oosterschelde vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 120.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij als K.V. Volharding ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.
* Let op, alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen uitbrengen.

Oproep aan alle leden
Het is voor Volharding belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe materialen of het organiseren van een schoolkorfbaltoernooi.

Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan K.V. Volharding tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Oosterschelde. Kijk voor meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/oosterschelde.

Bedankt voor jouw steun!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!